engeland - Reisverslag uit Wigan, Verenigd Koninkrijk van Daphne Nieland - WaarBenJij.nu engeland - Reisverslag uit Wigan, Verenigd Koninkrijk van Daphne Nieland - WaarBenJij.nu

engeland

Door: daphnenieland

Blijf op de hoogte en volg Daphne

26 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Wigan

Nog een verslagje vanuit Engeland. Waarschijnlijk ook de laatste, want morgen is mn laatste dag al hier. Gister begonnen met de training, en vandaag mn EHBO diploma gehaald :) dus nu mag ik eerste hulp verlenen, leeeeuk zeg ;) morgen 2 trainingen, ook gelijk die van donderdag, omdat ik dan alweer lekker in het vliegtuig naar spanje zit. Het eten in het hotel hier is zo ontzettend vies, alleen maar slappe patat. Vanavond dacht ik dat ik een kipnugget at, maar het was blijkbaar een garnaal. Ik had gelijk geen honger meer. Buiten het eten is het een super hotel, echt een onwijs mooie kamer en super lekkere bedden, daar kan ik opzich wel aan wennen. Trouwens ook super wennen aan het uur verschil haha, heel vervelend. Ik ga nu lekker een wijntje drinken op mn kamer met mn 'roommate' omdat in de lobby alleen maar bejaarden zitten. als ik in Spanje ben plaats ik weer een stukje, tot snel :)

  • 26 Juni 2012 - 19:58

    Nanette:

    Hey skattie,super goed gedaan. Dat heb je mooi al binnen. Nog een dagje slappe patat eten gaat wel lukken toch. Is er geen winkeltje in de buurt waar je iets lekkers kunt halen. Geniet van je wijntje en lekker slapen straks. Love you xxxx

  • 26 Juni 2012 - 21:22

    Rinse:

    Hee engeltje
    Gelukkig die hebt je al binnen!
    Daarag tog ook wel een vles op los getrokken worden! Ik wens je nog veel plezier verder en spreek je snel weer
    Liefs mij!

  • 27 Juni 2012 - 11:56

    Gerriëlle:

    Als de wijn maar lekker genoeg is kun je daar vast de patat wel mee weg spoelen, maar een garnaal ............. neeuuh.
    We wensen je een hele goede vlucht morgen. Het regent hier dus geniet straks maar extra van de Spaanse zon.
    Dikke zoen van je tante

  • 27 Juni 2012 - 17:12

    Anita Vlaanderen:

    Toppie, je ehbo heb je binnen, hopelijk niet te snel nodig, hihihi...
    En morgen een goede reis...
    Een hele dikke knuf!

  • 27 Juni 2012 - 18:39

    Monique:

    Wat kan je nog gebeuren met dit diploma op zak??
    Goede vlucht en de groetjes van de urks!

  • 01 Juli 2012 - 19:43

    Monique:

    Zit te wachten op een vervolg?? Zijn nieuwsgierig naar al je belevenissen??
    Grtjes de urkies

  • 06 Juli 2012 - 13:43

    Tim Kamphuis:

    Hee daphne, hoe is het nu?

    Hoe heet de camping waar je zit precies? wij zitten van 9 tot 28 augustus op parc playa bara. Volgens rinse was dit erg dicht bij jou?

    hoe gaat het verder?

    Groetjes Tinez

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wigan

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2012

week 6

10 Juli 2012

blanes en barcelona

26 Juni 2012

engeland

25 Juni 2012

Engeland
Daphne

Actief sinds 23 Mei 2012
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 11782

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 09 September 2012

Stage in Spanje

Landen bezocht: