Engeland - Reisverslag uit Wigan, Verenigd Koninkrijk van Daphne Nieland - WaarBenJij.nu Engeland - Reisverslag uit Wigan, Verenigd Koninkrijk van Daphne Nieland - WaarBenJij.nu

Engeland

Door: daphnenieland

Blijf op de hoogte en volg Daphne

25 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Wigan

Zo, daar zijn we dan. Aangekomen in Engeland. Gisteren rond 7 uur gingen we op de boot. Dat was heel raar, want van binnen ziet het er echt niet uit als een boot. Gewoon een groot gebouw ofzo. Als je loopt, lijkt het net of je dronken was, omdat de boot best wel schommelt (en nee, ik was niet dronken). Na een nachtje op de boot moesten we vanmorgen heel vroeg opstaan. Na het ontbijt gingen we om half 8 van de boot af. We moesten 3 uur rijden in een busje en zijn nu in het hotel aan het wachten. Zo meteen lunchen en daarna beginnen we met de cursus. Wish me luck :)

• 25 Juni 2012 - 11:48

Monique Van Urk:

Nou de kop is eraf! Gelukkig een goede reis gehad! Wensen je veel succes met de cursus. Liefs van de urkies

• 25 Juni 2012 - 13:29

Rinse:

hee engeltje!

gelukkig is het allemaal goed gegaan en was het leuk op de boot!
    ik zou zeggen heel veel plezier met de rest en je cursus en tot over 19 dagen
    iloveyou!

• 25 Juni 2012 - 17:25

Gerriëlle:

Hoi lief nichtje, zet 'm op. Je kunt het! Heel veel plezier. Dikke zoen van ons allemaal

• 25 Juni 2012 - 17:49

Nanette:

Hoi lieve schat,fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat je naar Estartit gaat. Geen geruil meer,gelukkig. Lekker slapen vannacht,dikke kus mam

• 25 Juni 2012 - 19:00

Larissa:

Hey meis,

Wat gaaf dit allemaal! Heel veel leer plezier!

Liefs uit oldenzaal