blanes en barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Daphne Nieland - WaarBenJij.nu blanes en barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Daphne Nieland - WaarBenJij.nu

blanes en barcelona

Door: daphnenieland

Blijf op de hoogte en volg Daphne

10 Juli 2012 | Spanje, Barcelona

Daar zitten we dan in de bus naar Barcelona, op onze vrije dag. Vanacht bijna niet geslapen na een top avondje stappen in blanes. Het duurde even voordat we er waren maar hebben dan ook wel een super leuke avond gehad. Nou dus onderweg naar Barcelona, om lekker een dagje te shoppen, samen met marjolein en joyce. De dagen hier zijn echt super leuk, en gaan ook vaak super snel voorbij. 'S morgens een sessie, dan naar het zwembad, 2e sessie, visits, douchen eten klaarmaken en dan uit in estartit. Hier hebben we echt de leukste avonden, zo veel beter dan het uitgaan in enschede haha. Het scheelt trouwens wel dat iedereen ons kent nou en dat we overal korting krijgen, altijd fijn. Ik heb ook al meerdere keren opgepast op een paar kinderen, en toen marjolein en ik rond een uur of 12/half 1 klaar waren met oppassen en terug gingen naar onze tent kregen we de schok van ons leven. We deden niets vermoedend de tent open en ik liep naar binnen (in het donker) en ik hoorde al wat geluid. Dus ik deed de lamp aan en toen zat daar een kat. Gewoon een KAT in onze tent, omg wat hebben wij gegild we waren zo geschrokken. Die kat denk ik ook wel haha. Volgende dag kwamen we rond de zelfde tijd terug van het oppassen en wouden onze spullen pakken om uit te gaan, komen we bij de tent staat die open! Terwijl ik zeker wist dat ik hem helemaal dicht had gedaan (gewoon voor het geval dat er weer een kat naar binnen wou). Dus wij durfden niet naar binnen, na een tijdje zeuren toch maar gegaan en er zat niks gelukkig, maar was wel even schrikken. achja zo beleef je nog eens wat hé :) ik ga nou maar even slapen in de bus, aangezien ik dat vanacht niet echt veel heb gedaan. Ciao amigo's ;)

  • 10 Juli 2012 - 09:07

    Nanette:

    Hey schatje,ben zo blij dat je het zo naar je zin hebt. Je wordt al een echt feestbeest,haha. Dat verhaal met die kat is echt te grappig,wat een helden,hihi. Veel plezier in Barcelona en shop niet te veel he; 20 kilo!!!!!! Geniet van alles en love you. Dikke kus van ons

  • 10 Juli 2012 - 14:19

    Bertine:

    Fijn dat je het naar je zin hebt.
    En dat weer he, heerlijk.
    Nog even en dan gaan wij ook naar de warmte.
    Jij verder nog veel plezier en lekker genieten.

  • 11 Juli 2012 - 14:47

    Monique Van Urk:

    Hey Daphie
    Beter een kat in je tent dan een vreemde!! Die kat schrikt echt wel van jullie gillende meiden!
    Fijn dat je het leuk hebt en dat je bijna geen tijd hebt om te slapen!
    Veel plezier in Barca, geniet van alles en let goed op jezelf!
    Liefs de urks

  • 11 Juli 2012 - 14:48

    Monique Van Urk:

    Oh ja , je nicht Niki is overrrrrrrr1

  • 11 Juli 2012 - 19:16

    Gerriëlle:

    Hoi Daphne, Klinkt allemaal wel heel goed daar in Spain. Vooral wel veel shoppen. Wat nou 20 kilo........ Mama heeft straks vast wel een plekje over, hihi, voor al die geweldige aankopen die je echt niet kon laten liggen.
    Dikke zoen

  • 14 Juli 2012 - 21:02

    Anita:

    Hoi Buufje,
    Wat goed te horen dat je het nog steeds super vind daar in Spanje, en groot gelijk met het shoppen, doe maar wat je tante zegt.... hihi, bij je moeder of je vader in de koffer!!!
    Groetjes van Je Buufie

  • 16 Juli 2012 - 08:18

    Jos:

    Zo te lezen zit je goed in je vel, daar in Spanje. Goed om dat te lezen. Ik hoop dat de sessies ook naar wens verlopen. Martin van Rhee zal je niet bezoeken, ik neem de bezoeken van Martin over. Ik stuur je vandaag of morgen per mail een overzicht van mijn bezoekdata, zodat je er ook met je beroepsproef rekening mee kunt houden. Geniet van de dingen, die je daar doet, zowel in de sessies als in je vrije tijd en tot ziens.
    Jos Tornij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2012

week 6

10 Juli 2012

blanes en barcelona

26 Juni 2012

engeland

25 Juni 2012

Engeland
Daphne

Actief sinds 23 Mei 2012
Verslag gelezen: 3326
Totaal aantal bezoekers 11773

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 09 September 2012

Stage in Spanje

Landen bezocht: